-->

tabung sumbangan ;)

Wednesday, September 2, 2015

Krabi


Actually, trip ke krabi was 25 April last year muehehe orang kata kisah lama jangan di kenang tapi better aku tulis untuk rujukan pengalaman akan datang. Actually trip ni tak la di plan lama. Zup zup zup terus pergi je tiket air asia time tu pon tengah promo,kalau tak silap bawah RM 200 pergi balik. Aku pergi berlima dengan geng time praktikal masa di HRPZ dulu. Memang syok, masuk air sorang sorang.



Night before flight, aku tengah last night untuk Night Shift (terpaksa buat night sebab berebut cuti). Flight tengah hari. Dengan tak tidur, tak rest, pack barang sikit sikit, aku terus pegi LCCT. Thanks to Qila sebab hantarkan. To be honest, aku takut nak pergi sendiri, sebab that was my first time.




Flight KL to KRABI mengambil masa lebih kurang sejam dan waktu krabi lewat sejam dari Malaysia. Maksudnya kalau pergi pukul 1, sampai sana pun pukul 1 lebih. Macam back to future pulak! hehe



Sambung next entry !

No comments: